Wednesday, April 8, 2009

Neo Genesis Evangelion (2006)


Neo Genesis Evangelion (2006)

Aastal 2015 ilmuvad Tokyosse „Inglid“, suured ja ülemõistuse võimsad tulnukate sõjamasinad, juba teist korda. Inimrassi ainus lootus on Evangelion, humanoid- võitlusmasin, mille töötas välja NERV. Ainus probleem on see, et neid on võimelised kasutama ainult üksnes sellised inimesed, kes on sündinud teatud kuupäeval ja aastal. Üks nendest on Ikari Shinji, kelle isa on NERV’is Evangelionite väljatöötamise ning hooldus rühma juht.


Lühidalt EVA, on üldiselt hea ning hästi tehtud anime, kuid mulle ei meeldinud see mitmel põhjusel. Igal tegelasel oli seal mingi kompleks või probleem, mis muutsid nad lihtsalt nõmedaks, mitte et taolisi vaja ei oleks, aga jama oli seal selles, et 99% peategelastest ning mõnel kõrvaltegelaselgi oli mingi psühholoogiline või sotsiaalne probleem. Seal oli ainult üks normaalne, „pure“ tegelane, kahju ainult, et ta ei rääkinud eriti palju. Kuigi mulle sarnaste masendavate tegelastega Elfen Lied väga meeldib, on EVA minujaoks nõme „deprekas“. Vaatasin seda oma anime vaatamise „karjääri“ päris alguses, seega oli üks esimestest mida vaatasin teadlikult (et on anime) ning seda ainult hea sõbra sooja soovituse peale, ta isegi tõi oma isiklikud plaadid mulle. Juba päris alguses ei läinud see mulle eriti peale, Kõige suuremaks põhjuseks on arvatavasti väga-VÄGA nõme peategelase iseloom. Aga jah, nagu ma alguses ütlesin on see siiski vaatamata kõigele sellele, et see mulle absoluutselt ei meeldi, hea sisu ja animatsiooniga meistriteos. Mis siis, et ma seda siin täiega maha tegin soovitan seda ikkagi. Nagu mu sõbra näol välja tuleb, leidub ka neid kellel taoline asi ühel või teisel põhjusel meeldib, või on lausa lemmikuks muutnud.

Hinnang: 6/10

No comments:

Post a Comment